Rolling ir pilna servisa uzņēmums, kas veic plaša profila biroja
tehnikas servisu, biroja tehnikas, izejmateriālu, kancelejas, saimniecības un pārtikas preču
tirdzniecību un piegādi birojiem.

Latvijas tirgū darbojamies jau kopš 2002.gada. Pateicoties 15 gadu pieredzei, no maza uzņēmuma ar pāris darbiniekiem esam izauguši līdz komandai, kuru veido vairāk kā 100 darbinieku.

SIA Rolling apgrozījums Latvijas teritorijā 2002 – 2017 sadalīts pa gadiem:


Uzņēmuma izaugsmi līdz līdera pozīcijām ir nodrošinājusi spēja radīt vērtības. Ik dienu strādājot pie produktu un pakalpojumu attīstīšanas, tiek nodrošinātas prasīgāko klientu vajadzības. Mūsu mērķis ir radīt un vairot vērtības, kas nodrošina mūsu klientu uzticību ilgtermiņā. Lai to īstenotu, mums jāpilda virkne uzdevumu, katru dienu sākot labākajā noskaņojumā, izrādot patiesas rūpes par katra klienta labsajūtu ikdienas darbā.



Mēs taupām biroju darbinieku laiku, steidzamības kārtā nodrošinot visas biroja vajadzības! Esam raduši labākos un izdevīgākos risinājumus pat nestandarta situācijās, ik dienu paplašinot produktu un pakalpojumu klāstu, veicot regulāras apmācības, strādājot operatīvi un ar pilnu atbildību.

Galu galā – prieks par labi padarītu darbu ir mūsu labākā alga!

Rolling skaļā devīze ir „Birojs bez apstājas!”, klusībā saglabājot uzticību uzņēmuma pamatnostādnei, proti, katram pasūtījumam jābūt izpildītam labāk nekā solīts!


Mēs visaugstāk vērtējam:
Cilvēciskās attiecības – tās sniedz prieku, un prieks ir darbības pamats!
Atbildību – tā garantē nepieciešamo precizitāti, un precizitāte ir kvalitātes pamats!
Godīgu attieksmi – tā nodrošina uzticību, un uzticība ir sadarbības pamats!


Kompānijas “Rolling” attīstība un vēsture

2002.gads

Tiek dibināts uzņēmums “Biroja servisa centrs”. Sākumā tiek īrētas pavisam nelielas telpas Zinātņu akadēmijā – augšstāvā mazs biroja kabinets, bet pagrabstāvā maza telpa kārtridžu uzpildes veikšanai. Kaspars Skribanovskis, valdes priekšsēdētājs, dalās savās atmiņās: “Pa dienu bijām uzvalkos, apmeklējot mūsu klientus, bet vakaros – darba drēbēs Zinātņu akadēmijas pagrabiņā pildījām kārtridžus melnām mutēm un paši saviem spēkiem. Pašmācību ceļā izpētījām visus procesus no A līdz Z.”

2003.gads

Tiek iegādāta pirmā darba automašīna ar Unilīzinga (tagad SEB) palīdzību, kā arī pirmā kredītlīnija apgrozāmajiem līdzekļiem. Uzņēmums, paplašinot savu darbību, tiek pārdēvēts par “Biroja tehnikas servisa centrs”, turpmāk arī BTSC.

2004.gads

No Zinātņu akadēmijas, lai paplašinātos, birojs pārceļas uz jau liekāku biroju Mūkusalas ielā. Pirmo reizi ar radio un preses palīdzību tiek organizēta pirmā lielā reklāmas kampaņa „Karstais piedāvājums no BTSC”. Šāda veida reklāmas kampaņas tiek organizētas vēl šobaltdien! Pirmo reizi firmas kolektīvs dodas laivu braucienā pa Gauju.

2005.gads

Uzņēmums iegādājas pirmās divas profesionālas iekārtas kārtridžu uzpildes un atjaunošanas veikšanai. Notiek pirmais lielais konkurss uzņēmuma darbiniekiem, kurā labākie astoņi saņēma galveno balvu no uzņēmuma – ceļojumu uz pasaules čempionātu Hokejā Austrijā, Insbrukā! Šādi papildus motivējošie pasākumi darbiniekiem tiek regulāri realizēti.

2006.gads

Tiek iegādāta pirmā tonera fasēšanas iekārta, kas tiek arī sertificēta precīza fasēšanas svara atbilstībai. No šās dienas klientu kārtridžos tiek pildīts atbilstošs toneru svars grams gramā! Pirmo reizi kompānijas pārstāvji dodas uz kārtridžu un to atjaunošanai nepieciešamo izejmateriālu izstādi Spānijā - Barselonā, lai meklētu jaunus piegādātājus ražošanas materiālu iegādei. Kopš tā laika katru gadu tiek apmeklētas gan Eiropas, gan Āzijas izstādes, pēc kurām tiek atrasti izejmateriāli ikvienai jaunākā kārtridža modeļa uzpildei un atjaunošanai. Tagad apmeklējam arī kancelejas preču izstādes.

2007.gads

Tiek nostādīts mērķis nākotnē tikt pie sava biroja un ražotnes. Ar kredīta palīdzību tiek iegādāta zemes platība Mārupē.

2009.gads

Tiek organizētas pirmās kolektīvās sporta spēles. Augustā mūsu servisā ir uzpildīts jau 100 000.kārtridžs!

2010.gads

Ar janvāri „dzīvajā”tiek palaista jaunā grāmatvedības, noliktavas, loģistikas un servisa darbības organizēšanai paredzēta, turpat divus gadus ilgi ieviestā sistēma Hansaword 1.versijā sadarbībā ar SIA “Burti”. Pēc tās ieviešanas mūsu uzņēmuma efektivitāte uzlabojās vismaz pa 30%. Neapšaubāmi, sakārtotā darba vide uzlaboja arī pakalpojumu un komunikācijas kvalitāti gan attiecībā uz komandu uzņēmuma iekšienē, gan arī komunikācijā ar mūsu lieliskajiem klientiem. Visdažādākie sistēmas uzlabojumi notiek pastāvīgi – arī šodien. Tiek uzsākta jaunā biroja un ražotnes Mārupē tehniskā projekta izstrāde.

2011.gads

Tiek pabeigts e-komercijas projekts – Online ieviešana. Online sistēma „dzīvajā” uzsāka savu darbību jūlijā. Šā projekta ietvaros mēs sākam piedāvāt saviem klientiem plaša sortimenta kancelejas, pārtikas, saimniecības, kā arī citas preču grupas. Tādā veidā no kompānijas, kas līdz šim piedāvāja visu nepieciešamo tikai biroja tehnikas darbības nodrošināšanai (ko arī skaidroja mūsu kompānijas nosaukums „Biroja tehnikas servisa centrs”), izaugām par pilna servisa kompāniju ar apjomīgu pakalpojumu un preču klāstu ikviena klienta biroja vajadzībām. Uzņēmums izpildīja visas prasības vadības sistēmu ISO 9001 un ISO 14001 sertifikācijai! Uzņēmums ar saviem transporta līdzekļiem sāk regulāru preču piegādi maršrutos visā Latvijā!

2012.gads

Martā tiek uzsākta biroja un ražotnes ēkas celtniecība Mārupē ar platību vairāk kā 5400 m2, ko plānots nodot ekspluatācijā 2013.gada februārī. 10.decembrī „Biroja tehnikas servisa centrs” kļūst par ROLLING!

2013.gads

Martā kompānija pārcēlās uz savu jauno biroja, ražotnes un noliktavas ēku Mārupē. Ēkai ir pieci stāvi (ieskaitot pazemes auto stāvvietu), un tās kopējā platība pārsniedz 5400 kvadrātmetrus. Ēkā ir noliktavas, biroja telpas, kārtridžu ražošanas, uzpildes un atjaunošanas cehs, plašas un tehniski nodrošinātas biroja tehnikas remonta telpas, konferenču un pārrunu telpas, pazemes autostāvvieta, kā arī darbinieku atpūtas un sportisku aktivitāšu telpas. Ļoti zīmīgā datumā - 18.novembrī - Igaunijā tiek reģistrēts Rolling OÜ, tādā veidā Rolling turpina savu darbību un attīstību jau kā starptautiska kompānija.

2014.gads

Martā tiek ieviests jauns servisa pakalpojums “ Auklīte tavai biroja tehnikai”, kura mērķis ir vēl vairāk rūpēties par mūsu klientu biroja tehniku, lai viss darbotos nevainojami.   Jūlijā faktiski savu darbību SIA Rolling meitas uzņēmums Igaunijā Rolling OÜ. Uzņēmums pilnvērtīgi ir veicis visus sagatavošanās darbus, lai veiksmīgi varētu startēt Igaunijas tirgū, nodrošinot līdzvērtīgu pakalpojumu kvalitāti, kāda jau vairāk kā 12 gadus tiek nodrošināta Latvijas klientiem.   Augustā kompānija Rolling SIA (Latvija) atkārtoti un Rolling OU (Igaunija) pirmo reizi saņem ISO 9001 un ISO 14001 sertifikātu, kas apliecina, ka uzņēmums atbilst augstiem, starptautiski atzītiem vadības standartiem.   Oktobrī SIA Rolling apliecina, ka ir stabils un ilgtspējīgs uzņēmums, nosvinot 12 gadu jubileju.

2015.gads

Turpinot uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti, Rolling izstrādā un ievieš elektronisku kompānijas pakalpojumu sniegšanas novērtēšanas sistēmu, kurā tiek iesaistīta lielākā daļa Rolling Online sistēmas klientu. Tādā veidā mēs ik dienas saņemam objektīvu vērtējumu par uzņēmuma darba kvalitāti. Veicot saņemto datu analīzi, mēs pieņemam lēmumus un veicam visas nepieciešamās darbības kompānijas sniegto pakalpojumu uzlabošanā. Lai attīstītu Rolling klientiem piedāvātā preču sortimenta klāstu, kā arī palielinātu noliktavas atlikumus operatīvākai klientu pasūtījumu piegādei, Rolling 2015.gada beigās pieņem lēmumu par papildus noliktavas būvniecību. Jaunā ēka – noliktava tiks savienota ar eošo Rolling biroja un ražotnes ēku Mārupē, Plieņciema ielā 37. Projekta izstrādi un saskaņošanu plānots pabeigt 2016.gada otrajā pusē. Savukārt, celtniecības darbu uzsākšana tiek plānota 2016.gada nogalē un tie ilgs aptuveni 3-4 mēnešus.

2016.gads

Lai uzlabotu iekšējos procesus un klientu apkalpošanas kvalitāti, pavasarī uzņēmumā tika ieviesta uzlabota resursu plānošanas sistēmas Hansaworld versija. Gada sākumā arī papildināta Rolling pakalpojumu novērtēšanas sistēma, piedāvājot Rolling Online klientiem izteikt viedokli par uzņēmuma lojalitātes programmām. Lai kļūtu interesantāki sabiedrībai un būtu tuvāk klientam, rudenī Rolling uzsāka aktīvāku komunikāciju sociālajā tīklā Facebook, regulāri publicējot interesantu un noderīgu informāciju, kā arī parādot dažādas situācijas no uzņēmuma darbinieku ikdienas. Veicinot uzņēmuma izaugsmi, pieņemts lēmums attīstīt komandu, piestrādājot gan pie jaunu darbinieku uzņemšanas un integrēšanas, gan esošo darbinieku zināšanu papildināšanas. Papildus tam tiek izveidota arī jauna struktūrvienība, kas apkalpos tikai meitas uzņēmumu Igaunijā – Rolling OÜ. 2016.gadā turpinās intensīvs darbs pie preču sortimenta un atlikumu palielināšanas, tādā veidā nodrošinot klientiem lielākas izvēles iespējas un operatīvākas pasūtījumu piegādes. Un 2016.gada decembrī tika izrakstīts 100 000.rēķins klientam.

2017.gads

2017.gadā strādājām pie tā, lai mēs kļūtu vēl mūsdienīgāki un modernāki – septembrī veicām pāreju uz jaunāku resursu plānošanas sistēmas Hansaworld versiju un vienlaicīgi ieviesām jaunu Rolling mājas lapas versiju, lai mūsu kientiem iepirkšanās būtu ērtāka, ātrāka un pārskatāmāka. 2017.gada beigās sākām strādāt pie mobilās aplikācijas loģistikai, lai mūsu kurjeru ikdiena būtu vienkāršāka, ērtāka un pasūtījumu piegādes klientiem notiktu ātrāk, izslēdzot piegāžu kļūdu rašanos. Vasarā no jauna apliecinājām savas vadības sistēmas kvalitāti un rūpes par apkārtējo vidi, veiksmīgi nokārtojot pārsertifikāciju atbilstoši jaunākajiem ISO standartiem – ISO 9001:2015 un ISO 14001:2015. Arī šogad turpinājām kļūt interesantāki un atraktīvāki sociālajā tīklā Facebook. 2017.gada laikā mūsu Facebook lapas sekotāju skaits pieaudzis līdz vairāk kā 17 000 sekotājiem. Rolling komanda šajā gadā ne tikai cītīgi strādāja, bet arī labi atpūtās! Vasarā ar jautrām aktivitātēm pārbaudījām savu izturību Rolling sporta spēlēs. Savukārt, decembrī, kā jau katru gadu ierasts, aicinājām pie mums ciemos mūsu darbinieku bērnus, lai kopā nosvinētu Ziemassvētkus. Esam gandarīti par šī gada laikā paveikto, un priecājamies, ka varam palīdzēt arī citiem. Nu jau otro gadu pēc kārtas Rolling klientu dāvanām paredzētos līdzekļus sadarbībā ar organizāciju ziedot.lv mērķtiecīgi ziedojam labdarības projektos, kas, mūsuprāt, ir lieliska Rolling ieviestā tradīcija.

Salīdzināt produktus

Noņemt visus